Що таке комерційна пропозиція?
Автор: Vladislav 29.11.2015 00:49
Комерційна пропозиція - це, в першу чергу, текст, що продає певну послугу. Якщо брати ширше - це продаж партнерства, довгострокового співробітництва. Зараз комерційні пропозиції стали основним інструментом залучення клієнтів в секторі B2B.
Комерційні пропозиції виділяються серед інших рекламних текстів наступними особливостями:
Конкретними формулюваннями. Якщо реклама, орієнтована на простих покупців, рясніє художніми виразними засобами, то комерційна пропозиція, яку є «рекламною брошурою» для бізнесу, повинно уникати будь-яких розпливчастих формулювань і натяків. Такі пропозиції підуть на сміття.
Невеликим обсягом. На відміну від реклами в журналі, який можна почитати, лежачи на дивані, комерційна пропозиція має бути скорочено до мінімуму. Людина, яка буде його читати, швидше за все не розташовує належною кількістю часу на околосодержательний текст.
Починаються з вигоди. Якщо реклама споживчих товарів орієнтується на створення певного образу, володіючи яким, клієнт стане частиною його, бізнес відразу цікавиться вигодою, яку можна отримати від співпраці. Але нормами ділової листування нехтувати не варто - привітатися все ж необхідно.
Містять фактичну інформацію. Графіки, цифри, діаграми - вся фактична інформація буде суттєва для отримує боку. А ось фотографію феррарі, на якій буде їздити керівник після співпраці з вами, краще залишити B2C сфері. Керівник компанії, швидше за все, вже їздить на Bentley. А якщо ні - то збирається і без вашої допомоги.
Друзі сайту: на сторінці http://e-shutova.by/services/prezentacii_service ви можете скористатися сервісом зі створення красивих та інформативних презентацій для бізнесу.
Гарна комерційна пропозиція складається з наступних частин:
Привітання. Це норма ділового етикету: «Здрастуйте, шановний ...»;
Невеликий розповідь про компанію. Якщо ваша компанія вже зарекомендувала себе - не зайвим буде нагадати про ваш досвід та здобутки: «За 15 років на ринку ми встигли автоматизувати процеси більше 2000 наших партнерів ...»;
Пропозиція послуг. Причому опис послуги повинно починатися з прагнення вирішити проблему клієнта: «Якщо ви відчуваєте брак фахівців, ми з радістю допоможемо вам, узявши частину роботи на аутсорсинг ...».
Конкурентна перевага. Дуже добре, коли ви ваша компанія хоч чимось відрізняється від конкурентів. Це може бути в тому числі, і спец пропозицію. Саме на це варто звернути увагу клієнта: «Ми надаємо нашим клієнтам можливість взяти обладнання в розстрочку ...»;
Заклик до дії. Це використовується в будь-якого продажу, в т.ч. в B2C: «Для того, щоб дізнатися про спецпропозиції, зв'яжіться з нашим менеджером ...».
Зрозуміло, приклади в лапках - лише варіанти того, що ви можете використовувати в своїх комерційних пропозиціях.
Ще слід розрізняти комерційні пропозиції по числу контактів:
Якщо це перший контакт з клієнтом, що слід використовувати вищезгадану структуру;
Якщо контакт «теплий» і ви вже зв'язувалися з клієнтом по телефону, складати КП слід виходячи з особливостей вашого клієнта.
Але основна структура зберігається практично без змін. Комерційна пропозиція - це обличчя вашої компанії. Так що постарайтеся утримувати його в чистому вигляді і використовувати тільки ту міміку, яка необхідна в конкретній ситуації.
< Предыдущая | Следующая > |
---|